SCP-012

Projekti number:SCP-012

Projekti tasandil:Euclid

Ümberasustamise erimeetmed:SCP-012 tuleb asetada pimedasse tuppa kogu päeva jooksul. Kui SCP-012 on avatud nähtavale valgusele või järgib iga isik väljaspool infrapuna valgust, on asjaomane isik kohe üle psühholoogiliseks ja füsioloogilisteks tervisekontrolliks. SCP-012 peab olema hoiustatud kasti, peatatud lakke ja hoida vähemalt 2,5 m (8 ft) kaugusel põrandast, seinad ja kõik sissepääsud.

Kirjeldada:SCP-012 aastal kaevamine iidse haud Põhja-Itaalias, hävitatud hiljutine torm, mida arheoloogid K · M. Sandoval taaskasutatud. Objekt on fragment täielik tükk muusikat, nimega "iga mägi" ja fragment tundub, et ei ole lõpetatud. Punane/must tint kasutada käsikirja oli algselt peeti mingi marja või muu loodusliku värvaine, kuid hiljem leiti olevat inimverest ja tulid mitmest allikast. Esimesed inimesed leiavad SCP-012 (Site-19 spetsiaalne Recovery Team) oli kaks liiget meeletus, püüdes lõpetada liikumine oma verega, mis lõpuks viinud massilist verekaotus ja sisemine vigastusi.

Esialgse uurimise, mitu uuritavat Teemad suutsid jõuda käsikirja. Mõlemal juhul, Katsealused olid ise põhjustatud, et nad saaksid lõpetada töö oma verega, mille tulemusena on hullumeelsus ja raske keha trauma. Isik, kes on suutnud lõpetada osa muusika deklareerib, et see on "võimatu täita" ja kohe tapab ennast. Katse mängida muusika toodetud tüütu müra-muusika ise ei olnud Polüfoonia, ja iga üksiku instrumentaalne üksus oli seotud puudumine teiste häältega.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License