SCP-005
SCP-005.jpg

SCP-005

Projekti number:SCP-005

Projekti tasandil:Safe

Ümberasustamise erimeetmed:Intuitiivselt, SCP-005 ei paljasta mingit ohtu. Isegi nii, selle unikaalsed omadused nõuavad erimeetmeid, et piirata juurdepääsu ja manipuleerimise objektid. Objektide ülekandmine kontrolli alalt nõuab vähemalt ühte taseme 4 inimese luba.

Kirjeldada:In välimus, SCP-005 on Dekoratiivne võti, mis näitab peamisi omadusi suuremahulise toodangu 1920. Kui SCP-005 leiti, tsiviil kasutas seda tungida valvega rajatis. Tundub, et on võime kergesti avada mis tahes vormis lukk (vt lisa a), kas lukk on mehaaniline või digitaalne. Selle võime allikas on ikka veel väljaspool kohtuotsust.

Lisa kirje:Vähemalt ühe taseme 4 ametniku järelevalve all võib SCP-005 kasutada asendamaks kaotatud ohutusalast passi, kuid see on keelatud müügiautomaadid, kapi avamise või isikliku elukoha võtme kasutamise parandamiseks. Objektide liigutamine aiast on vastamisi kohalike teostustega.

Lisa A:Kuigi SCP-005 on efektiivne leevendab mis tahes kujul lukustus-up, edasine eksperimenteerimine näitab, et jõupingutusi varjata funktsiooni ja omadused lukk saab kuidagi teha SCP-005 kasutu. Umbes 50% juhtudest, vabatahtlikud ei suutnud ära tunda riivi seade ja SCP-005 ei suutnud edukalt crack ta. Nende tulemuste põhjal liigitatakse SCP-005 ajutiselt "tajutava" kategooriaks ning viiakse läbi täiendavad katsed, et testida selle kognitiivset võimekust. Aga me ainult teame, et need seadmed võivad korralagedus läbi, kuid see on ebaselge, täpselt, millised funktsioonid takistavad neil tunnustada eriti lukk.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License