SCP-005
SCP-005.jpg

SCP-005

Projekti nr:SCP-005

Projekti klass:Ohutu

Erilised Isoleerimise Protseduurid:SCP-005 ei kujuta endas ohtu. Isegi nii, selle unikaalsed omadused nõuavad erimeetmeid, et piirata juurdepääsu ja manipuleerimise objektid. Objektide ülekandmine kontrolli alalt nõuab vähemalt ühte taseme 4 inimese luba.

Kirjeldus:SCP-005 on võti, millel on sarnasusi 1920'ndatel massiliselt toodetud võtmetega. SCP-005 leiti kui kodanik kasutas seda, et tungida tugeva valvega rajatisse. Tundub, et SCP-005'l on võime kergesti avada ükskõik millist lukku (vt lisa a), kas lukk on mehaaniline või digitaalne. Selle võime allikas on ikka veel väljaspool kohtuotsust.

Lisatud Märkused:Vähemalt ühe tase 4 ametniku järelevalve all võib SCP-005 kasutada asendamaks kaotatud ohutusalast passi, kuid see on keelatud müügiautomaadid, kapi avamise või isikliku elukoha võtme kasutamise parandamiseks. Objektide liigutamine aiast on vastamisi kohalike teostustega.

Lisa A:Kuigi SCP-005 on efektiivne leevendab mis tahes kujul lukustus-up, edasine eksperimenteerimine näitab, et jõupingutusi varjata funktsiooni ja omadused lukk saab kuidagi teha SCP-005 kasutu. Umbes 50% juhtudest, vabatahtlikud ei suutnud ära tunda riivi seade ja SCP-005 ei suutnud edukalt crack ta. Nende tulemuste põhjal liigitatakse SCP-005 ajutiselt "tajutava" kategooriaks ning viiakse läbi täiendavad katsed, et testida selle kognitiivset võimekust. Aga me ainult teame, et need seadmed võivad korralagedus läbi, kuid see on ebaselge, täpselt, millised funktsioonid takistavad neil tunnustada eriti lukk.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License